Musteri dilekcesinde yalan beyan veriyor, bazi memurlar saticiya ulasmadan musteri talebini ne yazikki oldugu gibi kabul ediyor. Tuketici haklarina bakan memurlarin bircogu yaptığı isten birhaber. Egitim almadıklarından vede is yogunlugu oldugundan arastirmayagitmiyorlar. Bizde robot sattik. Alici musteri 1 hafta robotu kullandi. Iade almayınca thh gitti.
Alıcı dilekcede robotu kullandim cok iyi is goruyor ama ihtiyacim yok yazmış.
Kararda ayipli malin iadesi diye karar cikmis. Ilgili memuru aradim ben dilekceyi hatırlıyorum diyor, alicinin arizali urununu almamissiniz diyor, sonra dilekçeyi okumasını rica ettik, dönüş yapip özür diledi. Yapacak birseyimiz yok diyor. Ne yazik ki guzel ulkemde isini dogru yapmayan tonla insan var.
Thh her ne sartla olursa olsun satici tarafina ulasmak ve tebligat cikarmak zorunda. Satıcıda duruma gore alıcının eger varsa mağduriyeti giderebilir veya kendini ilgili kanunlara gore delilleriyle birlikte savunabilir.
Egee yuksek meblagli bir urun ve hakli gerekçeleriniz var ise tuketici mahkemesine basvurabilirsiniz.
Kısa bir not: Trendyol uzerinden iade red ettiğinizde alıcı size ulaşmış ve talebi reddedilmiş sayılıyor.